[Консультація] Чи можна на час війни видати працівникам трудові книжки
Із газети "Все про бухгалтерський облік" № 23 за 2022 р.
Чи може підприємство видати працівникам трудові книжки про всяк випадок, щоб вони не були втрачені? На підставі якого наказу або документа можна оформити таке передання?
ВІДПОВІДЬ: У житті, звісно, немає
нічого неможливого. Тож і трудові книжки (далі — ТК) ви, ясна річ, можете видати працівникам, аби вони, не дай боже, не були
втрачені. Але тут маємо декілька нюансів.
Перший. Однозначно можна видати ТК, якщо дані з них уже
внесено до реєстру ПФУ. Таку видачу навіть передбачено законодавством.
У такому разі за наявності належного обліку ТК працівник простісінько може
розписатися у Книзі обліку руху трудових книжок і вкладишів до них (ф.
№ П-10).
Другий. Відомості ще не встигли внести до реєстру ПФУ. Тут вже складніше, але з
огляду на ситуацію, що склалася, вважаємо, видати ТК також можна. Зробити це
краще за актом приймання-передачі довільної форми, аби по завершенні війни
працівник міг на підставі аналогічного акта повернути її роботодавцеві.
Для організації видачі у такому разі доцільно видати
наказ, де зазначити, що працівники можуть одержати ТК. Для цього їм слід написати
заяву на ім'я керівника і зафіксувати, що видачу ТК слід оформлювати актами приймання-передачі.
Коментарі
Дописати коментар