Наказ МОЗ від 04.03.2022 р. № 414 "Про облік та табелювання медичних працівників, які надають медичну допомогу поза основним місцем роботи в період воєнного стану на території України"

 МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 4 березня 2022 року № 414

Про облік та табелювання медичних працівників, які надають медичну допомогу поза основним місцем роботи в період воєнного стану на території України

Відповідно до пункту 8 Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 січня 2020 року № 90), у зв'язку з введенням воєнного стану в Україні відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 67/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" та з метою забезпечення належного обліку та табелювання медичних працівників, які в період воєнного стану на території України надають медичну допомогу поза основним місцем роботи наказую:

1. Керівникам закладів охорони здоров'я в період дії воєнного стану:

1) створити персональні списки медичних працівників підпорядкованих закладів охорони здоров'я, які відсутні на робочих місяцях з поважних причин (відпустка, призов на військову службу, відрядження і т. д.) та з причин, які не передбачені чинним законодавством України (виїзд за межі адміністративної території або за межі України тощо);

2) створити персональні списки медичних працівників підпорядкованих закладів охорони здоров'я, які можуть надавати медичну допомогу в інших закладах охорони здоров'я (госпіталях, медичних пунктах та ін.) на території ведення бойових дій;

3) забезпечити щоденний контроль та облік робочого часу медичних працівників підпорядкованих закладів охорони здоров'я, які залучені до надання медичної допомоги поза межами закладів охорони здоров'я за основним місцем роботи на території ведення бойових дій;

4) у випадку відсутності інформації в період ведення бойових дій забезпечити відповідне табелювання обліку робочого часу медичних працівників на підставі окремих довідок за підписом керівників військових медичних установ чи рапортів керівників військових підрозділів за місцем тимчасового перебування.

2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Микичак І. В.

3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

 

Міністр
Віктор ЛЯШКО



Коментарі

Популярні повідомлення